God morgon!

Idag är det lördag och jag hade sommarens första sovmorgon! (Y)

Jag kan börja med att förklara för er som inte fattar att nej jag är inte bög!:P

Idag har jag inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på... Jag är sugen på att hälsa på nån rolig men jag har ingen bensin i moppen å det är dyyyrt att tanka!

Jag var hos dejjv igår så det kanske e dumt att åka dit idag igen... Antonia är hos sin farmor, kajsa är i dalarna... Kanske kan ringa simon eller nån!

Det löser sig!

Vi får se om det hamnar nåt mer här idag annars får dethär räcka!

Tjingeling!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Misswar

Jasså, då har gett dig ut i blogg världen! Då ska jag följa din äventyr! Men du, tänk på vad du skriver, och vilka kompisar du lämnar ut, det är inte alltid schyst. En gång på nätet så finns det för alltid. Det var ett litet tips från mig!

2008-06-14 @ 12:26:43
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0