Måndag!

Det finns 2 saker som gör mig riktigt irriterad... Det ena är falskhet och det andra är ytlighet.
Jag vill inte påstå att jag är helt fri från dessa fenomen för det vore en lögn. Men det är som sagt något av det värsta jag vet!

Falska människor är så.... falska! Jag vet det lät inte så värst klokt men så är det!
Hur kan man övörhuvudtaget komma på tanken att göra sig till bara för att t.ex få hångla? Det är ju sjukt enligt min mening...
Att vara på ett sätt mot vissa och ett annat sätt mot anda är ett vanligt fenomen men även det inge vidare värst... Hur kan man lita på nån som inte är den den säger sig vara? Ärlighet säger jag! Och som sagt är inte jag direkt tidernas ärligaste man... det sa jag inte heller att jag är men jag försöker så gott jag kan! Tro inte bara att jag går runt och ljuger stup i kvarten nu för så är det icke.

Näst efter falskhet kommer ytlighet.

Hur kunde det bli så fel som det blev? Hur kunde vi skapa detta ytliga samhälle där allt går ut på att vara så snygg som möjligt? Hur kunde vi hamna så snett att vi missar vad som är viktigt? Återigen vill jag inte påstå att jag är perfekt inom detta område heller... Ser man en snygg tjej så tittar man ju... Så är det tyvär... Önskar fakiskt jag kunde slippa det!

Nog klagat för idag! Gud älskar oss ändå!

Snart dalagården å då ska jag ladda upp med ny kraft och inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0