Söndag. Slutet på en era, början på en ny!

Hejsan hejsan!

Idag är det söndag. Inte vilken söndag som helst utan denna söndag hölls sista gudstjänsten i vår gamla kyrksal!
Det var en laddad gudstjänst som markerade slutet på en toppen era och början på en ännu mer toppen era med massor med Jesus. I slutet gick typ alla fram till korset och bad och jag bara kände att nu är det dags! Nu är detdags att ta Jesus på allvar och föra honom med mig ut till min omgivning! Kändes grymt skönt att ställa det till rätta igen!
Nästa helg ska jag till Dalagården och ladda på med ännu mer Jesus! Det blir härligt!

God Bless You!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: jonna

jag tror inte på gud.

2008-06-15 @ 20:52:29
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0