Trevligt trevligt!

Jag var på "Grannfrukost" idag hos nåra vänner. Det va trevligt och riktigt najjs faktiskt! ^^ Elin had ebakat scones som va riktigt smarriga! Sen blev jag och albert kvar där en stund och diksuterade en massa skumma grejjer. Nu sitter jag här hemma och undrar vad jag ska ta och hitta på nu... Kanske skulle man käka lunch om en stund... Pizza mmmmm...
Vill skriva en låt men jag känner att jag är tom på inspiration för tillfället =/

Jag får nöjja mig med att sitta här och lyssna på Hillsong United vilket iofs inte är så värst illa det heller! ;)

Jag har insett en grej! Det är ju faktiskt rätt onödigt att jag går å undrar över vad jag ska göra efter skolan och sådär. Det löser sig! Det är ju 2 år kvar att bestämma sig på!
Men jag tror jag vill bli typ nånform av evangeliserande musiker. Det vore najjs^^
Musik = bäst och berätta om Gud = bäst så det känns rätt logikt:P

Frid vänner!

//Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0