Välkomna!

Hejsan hejsan!
Jag är då Fredrik Elm från Alunda 3 mil utanför Uppsala!
Har nu slutligen fixat mig en blogg för jag har insett att jag behöver skriva av mig en del saker jag kommer på!:P
Hoppas detta blir en härlig tid fylld med stavfel och gramatiska tabbar!

Lite om mig!
Jag heter då som ni kanske redan förstått Fredrik Elm. Född 1991 i Uppsala men har bott hela mitt liv i Alunda. För ungefär 4 år sedan förändrades mitt liv. Jag träffade en kille som är helt otrolig! Jag fattade inte det riktigt först men eftersom tiden gick och vi lärde känna varandra mer och mer så har jag bara upptäckt vilken otroligt härlig kille dethär är! Det är få som kan det han kan! Vilka felsteg jag än har gjort så är det skit samma för denhär killen är min bäste vän och han förstår att jag inte är perfekt och att även jag kan göra fel. Hur piss jag än mår så spelar det ingen roll för denhär killen förstår hur jag mår och kan trösta mig och finns alltid där för att hjälpa bara jag ber honom om det.  Vi har upplevt helt asballa grejjer tillsammans han och jag å jag tänkte jag kan berätta lite mer om dem vid ett senare tillfälle. Jag vet att vad som än händer kommer han aldrig upphöra att vara vid min sida i vått och tort för han är så GRYMT bra att det finns inte! Han är min inspiration, Han är min trygghet, Han är min styrka och min tillflykt.

Tack för att du läste och välkommen åter!
GBU my friend!
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym från 9A

Ville bara säga att det låter som att du är gay, när du inte säger att det är Jesus du pratar om och inte någon "vanlig" kille. Hehe

2008-06-13 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0