VILKEN GUD VI HAR!!!

Vecka 8 (även känt som SPORTLOVET) spenderades i de Österrikiska Alperna och det hela kan sammanfattas med detta: VILKEN GUD VI HAR!!!

Bara synen av de mäktiga bergen tog orden ur munnen och fyllde mig med förundran!


Jag är ingen mega bra skidåkare så det blev faktiskt inget sånt för min del.
Prövade dock på ett åk på en snowboard uppe på glaciären. Det var HELT FANTASTISKT måste jag säga!

Tänk om man kunde få vara på läger hela tiden? Vore inte det underbart?
Gemenskapen var helt otroligt skit mega bra, maten var jätte god, omgivningarna var helt otroliga och GUD var verkligen där!



Det var mega bra från början till slut och jag skulle inte tveka en sekund på att göra om det nu på stubinen om någon frågade!



Jag har lärt känna många nya härliga människor vilket ju såklart är en bonus! Hoppas vi ses snart igen!

Detta blev inget mega djupt inlägg... Men jag kände att jag ville dela med mig av den UNDERBARA veckan jag haft!!!

Här kan du ladda ner filmen vi gjorde om lägret!




Kommentarer
Postat av: Stekarn

Tycker headern du använde tidigare var mer andlig än den du har nu, BYT TILLBAKS

2011-03-01 @ 08:58:41
URL: http://hurjagblevrik.se
Postat av: Richard Dawkins

Vart finns finns 720P och Swesubs?



Gillade dock din snöboll-metafor, mycket upplysande.

2011-03-01 @ 09:29:11
URL: http://richarddawkins.net
Postat av: Elmen

"Stekarn": Den förra headern kanske var mer "andlig" ja... Men vad är det som säger att den måste vara det?

Bloggen heter ju "Elmen - Funderingar och sånt".

Den heter inte "Elmen - Andlighet och sånt".



Richard: 720p versionen existerar icke. Inte heller swesubs. Hade du förväntat dig någon sorts mega film med broadway kvalité måste jag tyvär göra dig besviken och säga att det inte riktigt var vår ambition. Vi ville göra en film som beskrev hur najs vi hade det på lägret bara. Och för att undvika en GIGANTISK fil som är jobbig att ladda ner valde vi att inte köra mega hd upplösning.

2011-03-01 @ 10:05:18
Postat av: Agnostic

Ja, tack Gud för att du gjorde en resa till alperna så underbar och var där hela tiden, trots att du skiter fullständigt i att göra livet levbart för folket i Somalia, som ber till dig varje dag för att få mat för dagen. Tack Gud för att du gör livet så underbart för dom som har allt!

2012-02-03 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0